File de poveste

joi, 5 martie 2015

Zeii si cadoul lor

    Am citit curand pe un  ceas urmatorul mesaj "Family is what happens when two person are fall in love!" adica "Familia este ceea ce se intampla cand doua persoane se indragostesc!". Si am ramas,,,wow, da asa e! Eu cu fratii mei ne-am nascut pentru ca doi oameni tineri si frumosi s-au indragostit si si-au dorit un copil cu ochi albastri pe langa ceilalti doi. Asa am aparut eu! :D
    Dar intamplarea face sa vad mesajul pe un ceas. Si mi-am dat seama ca timpul trece prea repede parca. Parca nu avem timp sa il urmarim si cand ne uitam in urma cei doi indragostiti devin batranei. Si e pacat sa nu ne uitam un pic la ei si sa le spunem ca ii iubim si ii respectam. Si sa le spunem ca indiferent de ce e intre noi, de distanta, de timp, de obstacole pentru noi ei raman niste zei.
    Si de ce imi permit sa folosesc cuvinte atat de mari? Pentru ca fiecare a dat o parte di  el ca noi, tu si eu sa ne nastem.  Apropo de asta, stii ca 1 din 10 suflete au onoarea de a se naste si de a trai o experienta pe Pamant? Eu personal cred ca statistica e mult mai mare. Dar te afli printre cei 1/10! Cum poti spune ca nu esti norocos(oasa)?
     Asa ca in prag de sarbatoare, 8 Martie,  vreau sa le multumesc zeilor care mi-au dat viata si vreau sa le spun ca ii iubesc tare tare mult. Si imi cer iertare pentru momentele cand i-am/ii suparat/supar si le respect intru totul deciziile, desi poate uneori doare! Si vreau sa le zic ca sunt parte din ei, sunt parte din Dumnezeu si ca o sa dau tot ce pot eu mai bun din mine pentru a-i face mandri de mine si a-mi duce  genele cu mandrie. Cine are urechi sa auda si cine are ochi sa vada! ;)
     Dar sa revenim...ziceam ca suntem niste norocosi ca ne-am nascut. Si asa si este! Avem o viata in care ne putem rupe de realitatea in care 'viara este grea si trebuie sa te multumesti cu ce primesti'. E momentul sa te ridici, sa iti intorci fata spre soare si sa stralucesti, Sa incepi incet, incet sa devii tu cel adevarat.
     Ce faci tu azi pentru a te descoperi?
     La multi ani mamici si tatici! :* >:D<





  Magie si iubire!
Andrada Muscalu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu