File de poveste

joi, 21 iulie 2016

Daca as avea un copil ca mine....

            3 ani...3 ani in care am ras mult, in care am plans pe masura. In care am crescut si m-am maturizat, in care am copilarit. Ani in care am invatat ce e fericirea, dar si tristetea. In care am terminat un master, am invatat multe, am facut cursuri noi, am citit noi carti.
           Ani in care am pierdut prieteni cuvantatori sau necuvantatori, ani in care am castigat prieteni cuvantatori sau necuvantatori. Ani in care am luat decizii inspirate, altele mai putin inspirate, dar ani in care am decis. Ani in care am avut de ales. In care mi-am luat viata in proprile maini. Ani in care am invatat ca decizia pe care o iei azi are repercursiuni pentru maine. Ani in care am invatat sa gatesc, sa ma gospodaresc bine si singura, sa platesc facturi, sa citesc apa, gazul si electricitatea.
           3 ani de amintiri, multe din ele "de povestit nepotiilor" la gura semineului sau la un pahar de vin. Ani in care am cunoscut oameni si...oameni. Ani in care mi-am asumat deciziile, am lucrat usor sau greu, am castigat si am pierdut, ani in care fost OM. Am invatat sa fiu om si inainte, dar mi-am pastrat aceasta calitate si in acesti ani. Nu m-am uratit la suflet si mi-am pastrat bunatatea. Da, nu a fost usor, dar asa am decis. E greu sa fii om curat intr-o lume murdara, dar am zis ca merita sa incerc. Ani care am cunoscut prietenia. Dar nu prietenia aia superficiala, de hai sa ne distram, dar cand dau de greu sunt singura. Prietenia aia care e neconditionata, prietenia in care esti iubit, prietenia "Girls before boys!", prietenia in care desi suntem ocupati, ne facem timp. Prietenie incercata de vreme, dar mereu triumfatoare. Prietenie care devine FAMILIE.
            Ani in care am crezut ca am intalnit Dragostea si a durut enorm cand am aflat ca nu a fost asa. Ani in care credeam ca el chiar e EL. Si nu era. Am plans, de multe ori pana adormeam, a durut, dar apoi a trecut. Experienta te caleste. Lasa si urme, dar daca ai norocul sa intalnesti omul potrivit trec, Ani in care nu credeam in dragoste si totusi am gasit-o. Ani in care el, nu era doar el, ci EL. Ani in care am inteles ca sa ai o relatie e greu, dar merita fiecare efort. Ani in care nu mai e vorba de mine, ci de noi. Acum bucuriile se impart la doi. Nu stii de unde vine, cum te trazneste, dar se intampla :)
            Ani care m-au facut azi sa fiu cine sunt. Buna, rea, desteapta, proasta, grasa, slaba sunt OMUL care priveste in urma si spune Multumesc! Si da, eu daca as avea un copil ca mine...as fi mandra! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu