File de poveste

vineri, 29 ianuarie 2016

Rugaciune


     Eu atunci cand ma rog incep rugaciunea asa:  
      "Doamne Dumnezeule, Tatal a Totcreatorul, iti multumesc si stiu ca sunt lumina din lumina ta, gratie din gratia ta, iubire din iubirea ta, iti multumesc ca la tine rugaciunile mele au raspuns.
       Fie ca Arhanghelul Mihail sa fie si sa ramana mereu in dreapta trupului si a fiintei mele. Fie ca Arhanghelul Gabriel sa fie si sa ramana mereu in stanga trupului si a fiintei mele. Fie ca Arhanghelul Uriel sa fie si sa ramana mereu in fata trupului si a fiintei mele. Fie ca Arhanghelul Rafael sa fie si sa ramana mereu in spatele trupului si a fiintei mele. Fie ca Preasfanta Prezenta a Duhului lui Dumnezeu sa fie si sa ramana mereu deasupra capului si a fiintei mele. Fie ca Mama Pamant sa fie si sa ramana mereu dedesuptul corpului si a fiintei mele."
       Fac asta pentru ca atunci cand ma rog de fapt ii multumesc lui Dumnezeu pentru minunile din viata mea. Recunostiinta este cea mai puternica rugaciune. Continutul il adaptez in functie de cum simt in acel moment.
      Si mereu termin cu "Ziua de azi reprezinta un nou inceput. Ajuta-ma sa incep din nou viata, punand la temelia ei puterea iubirii de sine. Asa sa fie si asa este ACUM"
      Sper sa te inspire si pe tine sa-ti faci propria rugaciune care are la baza recunoastinta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu