File de poveste

joi, 31 decembrie 2015

2015- Am murit si am inviat

     Ultima zi din an. De fapt ultimele ore din an. Stau si ma gandesc la anul meu...
     Am murit si am inviat...de cateva ori! Am cunoscut extazul, dar si agonia. Am rad cu pofta, dar am si plans adanc. Am aflat ce e iubirea, dar am simtit si ura. Am fost fericita, dar si trista. Am fost cu oameni dragi, dar si singura. Am invatat sa iau decizii. Am primit ajutor. Mi-am facut prieteni noi, dar am si renuntat la altii vechi. Am ascultat muzica vesela, dar si muzica trista. Am cunoscut cum e sa ajuti pe altii, dar si cum e ca tu sa primesti ajutorul.
     Am murit si am inviat...de cateva ori! Am cunoscut o altfel de familie, care iti e la bine si la rau acolo, dar am si parasit o familie in care nu esti ce trebuie. Am gasit un CAMIN, dar am si schimbat case. Am inteles ce e pentru mine iubirea, dar am si renuntat la ce credeam ca inseamna iubirea.
    Am murit si am inviat...de cateva ori! Am ranit, am fost ranita, am iertat, am fost iertata. Am pierdut, am castigat. Am avut curaj, dar mi-a fost si frica. Am rupt, dar am si cusut. Am cunoscut ingerii, dar m-am si tarat. Peste toate astea...am iubit, am vindecat, am ajutat, am crescut!
    Anul asta, am razbit cu toate! Sunt mandra de mine, sunt fericta ca am in jurul meu oameni minunati care ma ajuta, am o familie si mai presus de toate sunt mandra de ei! A fost mai frumos decat imi imaginam. Am cunoscut agonia, dar am savurat din plin extazul! Am inteles ca pentru a fi tu cu adevarat, in lumina, trebuie sa cunosti intai intunericul!

    2015 multumesc pentru toate experientele minunate pe care le-ai adus in viata mea!
    2015 multumesc pentru oameni!
    2015 multumesc pentru vindecare!
    2015 multumesc pentru oportunitati!
    2015 multumesc pentru ACASA!
    2015 multumesc pentru lectii!
    2015 multumesc pentru iubire, credinta si sprijin!
    2015 multumesc pentru sentimentele, pentru trairi si pentru amintiri!
 
    2016...sunt gata!

                                                                          Andrada Muscalu
                                                                            Magie si iubire! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu